Made by Noowa

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Tidningsställ

Av Noowa - 5 mars 2011 17:06

Tyckte att det var lite tomt och tråkigt på vår toalett så jag sydde ett tidningsställ. Både fint och praktiskt! Idén fick jag från Stoff & Stil, tyget och bandet likaså. Det finns en beskrivning att köpa men jag gjorde efter egen smak. För att få lite mer stabilitet sydde jag i dubbla tyger, ett mönstrat och ett vitt. 


                                             

  

 
 
rebecka

rebecka

5 mars 2011 17:13

Mycket fint och smart!

http://linkbyz.bloggplatsen.se

Noowa

7 mars 2011 10:42

Tack! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noowa - 30 december 2011 14:25

Välkommen till madebynoowa.blogspot.com!

Av Noowa - 6 november 2011 15:45


För ganska längesedan tapetserade vi i vårt kök med en jättehäftig tapet från Midbec. TYcker väldigt mycket om vårt kök men tyvärr kan det bli lite väl ljudligt där ibland. Finns inte så mycket som slukar ljudet. I ett försök att lösa detta sydde jag...

Av Noowa - 5 november 2011 15:47

Lite kuddar har tillkommit i hemmet på senare tid. Tycker det livar upp lite och går dessutom snabbt att göra. Maken lovade att säga till om de blev för många, men än så länge är det tydligen ok. Bara de går att sitta mot! Tyger kommer från Stof & St...

Av Noowa - 14 juli 2011 20:15


Min bror har gift sig! Jubel! Hans numera fru hade naturligtvis en väldigt lyckad möhippa. Som ett inslag under dagen skulle alla ta med sig en liten hälsning till den blivande bruden, som sedan klistrades in i en bok och gavs som ett minne till henn...

Av Noowa - 9 juni 2011 20:39

  För något år sedan stickade jag en tröja som jag inte alls blev nöjd med. Garn går ju fint att återanvända så jag repade upp den. Tyvärr är det svårare att återanvända tid... Nåväl, tröjan blev istället en bolero som jag tycker mycket bättre om! ...

Om bloggen

Här samlar jag frukten av mitt pysslande; smycken, stickat, virkat mm. Hoppas det kan ge goda idéer och lite inspiration.
Varmt välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kommande (troliga) projekt

Arkiv

Fina pysselbloggar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards